Mitt beste interiørtips.

Jeg henter inspirasjon fra interiørmagasiner. Ofte blir jeg fullstendig fortapt i bilder, og må se disse om og om igjen, for så å legge dem helt bort. Deretter skaper jeg meg indre bilder, som jeg bruker når jeg videreutvikler interiøret i mitt hjem. Interiør er for meg en prosess eller en reise uten destinasjon...

Jeg har alltid en plan når jeg skal innrede et rom. Denne planen går jeg alltid bort ifra… Jeg liker å male helt hvitt, så får fargene komme etterhvert. Jeg er åpen for at unike saker og ting dukker opp underveis. Planlegger jeg for detaljert blir det ofte litt kjedelig.

Jeg elsker å kjøpe på auksjon og salg, gjerne på impuls. Nå er to paller på vei fra Danmark og det kan bli en utfordring å få det til å fungere her hjemme… men det blir utrolig spennende! For meg er interiør helt klart alvor, men først og fremst en morsom lek som utvikles underveis…

 Mitt beste interiørtips er altså: mix & match, press PLAY and...eh...read ELLE Decoration!?!





















Ha en riktig god sommer!

Jeg er med i konkurransen om et 4 måneder abonnement på Elle Decoration i samarbeid med CupoNation og Svennegården! Link til konkurransen finner du her eller her.

Etiketter: , , , , , , , , , ,